.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فاز جديد کارخانه کک‌سازی در مازندران

شمال نيوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر برای اجرایی شدن کارخانه کک‌سازی سوادکوه، گفت: ماهانه 20 میلیارد ریال برای پروژه کک‌سازی سوادکوه، کار شود.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، امیر امینی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه جمعه در بازدید فنی از مراحل احداث کارخانه کک‌سازی سوادکوه با تاکید بر اینکه تسطیح زمین و حریم‌سازی این پروژه باید اجرایی شود، گفت: تا سه ماه دیگر با اتمام مراحل مهندسی و تسطیح باید وارد مرحله فونداسیون شد.

امینی با بیان این که 12 میلیارد ریال برای مراحل اولیه طرح کک‌سازی سوادکوه پرداخت شده است، افزود: در صورت اجرای صحیح فعالیت‌ها، پرداخت هزینه‌ها به صورت تضمینی انجام می‌شود.

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر فکری و کاری پیمانکار طرح برای اجرایی شدن کک‌سازی سوادکوه، یادآور شد: مشکلی برای پرداخت هزینه‌های احداث کارخانه کک‌سازی وجود ندارد.

وی از وجود 5 هزار و 400 عنوان پروژه در حال اجرا "ایمیدرو" در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود 20 درصد پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما مربوط به کک‌سازی سوادکوه است.

امینی از برنامه‌ریزی برای پرداخت حدود 50 میلیارد ریال در قبال فعالیت برای فعالیت‌های اولیه اجرایی کارخانه کک‌سازی در سوادکوه برای سه ماه آینده شد و تصریح کرد: برای پیشبرد فعالیت‌ها باید تا 20 میلیارد ریال به صورت ماهانه برای این فعالیت کار شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1392
درود بر جناب آقاي دكتر هاشم پور رياست محترم سازمان صنعت معدن تجارت استان كه الحق و الانصاف مجدانه پيگير احداث پروژه فوق الذكر مي باشند. ارادتمند جناب آقاي دكتر عزيز .
نا شناس 1 تير 1392
انشاء الله به فضل خدا و پيگيريها و تلاش مجدانه مسئولين ذيربط بخصوص مديريت عامل شركت ذغالسنگ البرز مركزي جناب آقاي مهندس موسوي اين پروژه به اتمام رسيده و موجبات اشتغال جوانان اين خطه را فراهم آورد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.